A CREED AND A CHURCH MANUAL
Page 111
Wiara I KOŚCIÓŁ RĘCZNA
Strony 111
Rozdział 7 (1930-1932) jeden
krok apostasy wstawać wiarę,
powiadającą nas co uwierzymy.
1. Jan N. Loughborough Rozmawianie próba usunąć imię siódme - dzień Adventist z amerykańskiego Wartownika (Religijny Wolność dziennik SDA Kościoła) w 1890, zrobić magazyn popularny z innymi denominacjami, Ellen White wyrażony, "Ta polityka jest jednego krokiem w następstwie niewłaściwych kroków." (Porady do Pisarzy i Edytorów, strony 96, nacisk dostarczył). W kontekście ten zeznania Ellen Biały mówił "niewłaściwe kroki" kierowniczy bracia sprowadzali drogę do ekumenicznych koncesji. Jakkolwiek, w 1890 życiu proroku był teraźniejszość i ten "jeden krok" ku ecumenism zostały odwrócone. W 1926 jednego "niewłaściwym kroku" ku ekumenicznym koncesjom faktycznie został wzięty przez głosowanie przez Ogólną Konferencję że "Rozpoznajemy każdą agencję tamten podnosi Chrystusa przed człowiekiem jako część bożego planu dla evangelization świata, i trzymamy w wysokim szacunku chrześcijańskich ludziach i kobietach w innych wspólnotach kogo są zajmowany zwyciężający dusze do Chrystusa." ("Relacja Do Innych Społeczeństw," Ogólny Konferencja Kierownik Komitet, 1926). W 1928 dwaj "niewłaściwy krok" ku ecumenism został wzięty przez akceptację nowej Biblii, amerykański Zrewidowany wersję, ponad Autoryzowaną Królem Jamesem wersją . (Widź, Sztuka., Wilkinson, Benjamin George, siódma - dzień Adventist Encyklopedia, Zrewidowana Edycja, 1976, strona 1609). W 1930 Ogólnej Konferencji sesji, Komitecie wziął trzej niewłaściwy krok, "w następstwie niewłaściwych kroków," ku ecumenism przez głosowanie publikować Kościół Ręczny, i urzędnik "nowy" Wyrażanie Podstawowych Wiar.(Widź poniżej). Znów, w 1890 jeden niewłaściwy krok "w następstwie niewłaściwych kroków" został uniknięty. Dlaczego był ten dwaj i trzema urwiska w 1926 i 1930 nie uniknięty? Ponieważ tam był już nie życie prorok. Ellen White przeszły z sceny w 1915, jedenastce lat przed do sekunda niewłaściwego kroku wnoszonego 1926! Interestingly, kiedy SDA Kościół przywództwa zdecydowało wziąć tego "następstwo niewłaściwych kroków" ku ecumenism, trzy kroków został wzięty szybko, tylko dwójka lat na bok -- 1926, 1928, 1930. Kiedy siódme - dzień Adventist Kościół przywództwo brało trzy "niewłaściwe kroki," tamten bardzo godzina w historii śmiertelna rana Papiestwa została uzdrowiona! (Widź, San Francisco Kroniki, wtorek, luty 12, 1929).
2. Starożytnego i Nowoczesnego Izraela Pragnienie Patrzeć Obsadzić Biblia zapisy jak "Starsi człowiek Izraela zebrali się razem, i przyszedł do Samuela na Ramah." (Mnie Samuel 8:4). I co zrobiło Ogólny Konferencję Komitet starożytne Izrael powiedział do Samuela? "Patrz, thou sztuki stara, i twoi synowie nie chodzić w twoich drogach: teraz rób nas król sądzić lubimy wszystkie narody." (Mnie Sanuel 8:5). "Ale rzecz zdenerwowała Samuela, kiedy oni mówili, Dawać my król sądzić nas." (Wiersz 6a).Rozmawianie paralel między starożytnym Izraelem i nowoczesnym Izraelem, siódmy - dzień Adventist Kościół, Ellen White wyrażony, "Powtarzamy historię tamtych ludzi." (Zeznania dla Kościoła, Vol. 5, strony 160)."Teraz, to było szatanem określonym celem zasłonić widok Jezusa, i prowadź człowiek patrzeć obsadzić, i ufność do człowieka, i czy jest kształcony spodziewać pomagajmy z człowiek," Ellen White napisała. "Dla lat kościół patrzał obsadzić i spodziewanie się bardzo z człowieka, ale nie Jezusa, w kim nasze nadzieje wiecznego życia są koncentrowane." (List do Zera.. Olsen, oznaczać datę w Hobart, Tasmanii, May 1, 1895; Ellen G. Białe 1888 Materiały,strona 1338, nacisk dostarczył).
3. Co powinien przywództwo siódmego - dzień Adventist Kościoła był zrobić kiedy kuszony patrzeć obsadzić dla porady? Co Samuel zrobił kiedy ludzie domagali się króla lub prezydenta do reguły przez nich "Jak narodów?" Biblia mówi że, "Samuel modlił się na Panu." (Mnie Samuel 8:6).
4. Nowoczesny Izrael i Leroy Froom "Leroy Edwin Froom...Został wołany do Ogólnej Konferencji centrali, gdzie on był po pierwsze towarzyszącą sekretarką i wtedy sekretarka Ministerialnego Stowarzyszenia z 1926 do 1950," Sda Encyklopedia stany. "Podczas tym razem on założył Ministerstwo magazyn i był jego edytorem dla 22 lat." (Ibid, siódma - dzień Adventist Encyklopedia, drugi Zrewidowany Edycję, 1995, Recenzja i Zwiastuje Działalność wydawniczą Stowarzyszenia, nacisk dostarczył).Leroy Froom grał w największej roli w trzech niewłaściwych krokach "w następstwie niewłaściwych kroków," ku ecumenism. Froom przyszedł do Ogólnej Konferencji służyć jako "sekretarka Ministerialny Stowarzyszenie w 1926," rok jeden "niewłaściwy krok" został głosowany. (Widź ponad). Dwa lat później w sekunda "niewłaściwym kroku" ku ecumenism artykuły publikował promujący "nowa" Biblia jeden pojawił się w Ministerstwie magazynie (1928, widź powyżej) założony i zredagowany przez Froom. W trzech "niewłaściwym kroku" ku ecumenism, Froom opowiada w jego własnych słowach roli niego grał w formulation Wiary i jednego siódmego - dzień Adventist Kościoła Ręcznego. (Widź poniżej). Z powodu to ekumeniczne tło, Leroy Froom były najbardziej ważną figurą w ekumenicznych, Ewangelickich konferencjach 1955-1956. (Leroy Edwin Froom, Ruch Przeznaczenia, strony 469, 470).
5. Fascynująca Historia Formacji Wiary i Kościoła Ręcznych "[Edson] Rogerzi byli rozpaczliwi przez fakt że, z powodu różnice, dla liczby lat tam był nie wyrażanie siódmych - dzień Adventist Wiar, lub wiara, w naszym rocznym Roczniku statystycznym ," Leroy Froom wyraził w jego historycznej książce 1971. (Leroy Edwin Froom, Ruch Przeznaczenia, strona 410, nacisk dostarczył)."Z powodu różnice?" Jedyny "różnice" Przez siódmy - dzień Adventist doktryny była w umyśle Edson Rogerów i Leroy Froom. Adventists w 1930 został łączony w prawda jako to był tak eloquently wyraził przez Jamesa Biały w siódmych - dzień Adventist Rocznikach statystycznych przed do 1914.W 1930, Edson Rogerów byli Ogólnym Konferencją statystykiem. On trzymał tamtą pozycję dla trzydziestu ośmiu lat, z 1903 aż on wycofał się w 1941. "On [Rogerzi] byli odpowiedzialni dla makijażu i issuance rocznego siódmego - dzień Adventist Rocznika statystycznego ." (Ibid., Froom, MD, strona 410, nacisk dostarczył).Inne denominacje miały deklaracje wiary w ich rocznikach. Tak o ile inny religijny ciała mogliby przestrzegać, nasze podstawowe wiary były undefined i niesprecyzowany. Tamci niepokojeni Rogerzi, dla on uwierzył że to opuszczenie umieściło nas w zdecydowanej wadzie--który był prawdziwy. (Leroy Edwin Froom, Ruch Przeznaczenia, strona 410). (Nacisk zaopatrzony).
6. "Inne denominacje miały
deklaracje wiary w ich rocznikach." Teraz absurdalna przyczyna sformować
Wyrażanie Wiar -- wiara jest! Od kiedy czy powinniśmy troszczyć co inne denominacje
Babilonu wykańczają ich kościoła polityk? Sekunda linia: "Tak o ile inne
religijne ciała mogłyby przestrzegać," jest innym zbytecznym wyrażaniem.
Czy my jesteśmy przypuszczani troszczyć się co inne religijne ciała myślą
o naszej doktrynie? Mamy komisja z Boga wywołać tamci ludzie Babilonu, z
ich kościołów i wiar, i do prawdy. Froom wyraził że opuszczenie Wyrażania
Wiar "Niepokojony Rogerów." Oczywiście to też niepokoiło Froom jako niego
wpisywał przysługę Rogera pozycji. Co do opuszczenie Wyrażania Wiar z rocznego
SDA Kościoła Rocznika statystycznego , to jest jasno widziany tylko kto tego
było tamten opuszczony Wyrażania Wiar z rozpoczynania 1914 przez Roczników
statystycznych !"Oficjalne" Wyrażanie Podstawowych Wiar, publikowany w "oficjalny"
przyjdzie do kościoła Podręcznik, napełniony z "oficjalny" Kościołem polityk.
Ten był coś tamten był ostrożnie uniknięty przez pioniera siódmego - dzień
Adventists -- z wielkiego rozczarowania w 1844, aż 1930 -- okres 86 lata!
Zapamiętaj, Ellen White otrzymany wizje i bezpośrednią
poradę z Pana na takich sprawach, i ona była żywa dla 71 tamtych lat. Znajdujemy
nic w Duchu Proroctwa nauczający lub radzenie że kościół powinien publikować
"oficjalny" przyjdzie do kościoła Podręcznik, który jest napełniany z Kościołem "Polityki."
Ani jest tam porada lub instrukcja że kościół powinien formułować "oficjalny"
Wyrażanie Podstawowych Wiar" tamten byłby próbą wiary do Kościoła członków.
Jakkolwiek, tam są dużo wyrażań na Kościele "polityki" w Duchu Proroctwa.
7. Ambitne Kościół Polityki "W nie względzie jest Boga praca być opisana przez sztucznych ograniczeń," Ellen White radzony. "Dużo ambitne planów i polityki tamte były zrobiony nie są żyrowany przez Niego." (Rękopis Wypuszczeń, Vol. 1, strona 245, nacisk dostarczył).
8. Zauważaj porada jest dawana że "W nie względzie" jest Boga praca być opisany, załączony lub otoczony, "Przez sztucznych ograniczeń." Naprawdę, dużo ambitny "polityki" tamten jest robiony " nie jest żyrowany przez Niego." Ellen Biały został dotyczony o wchodzeniu Kościół przez światowych polityk. Następowanie są jakąś najlepszą poradą na światowych politykach:Podtytule, Światowy Polityki Kradną Daleko Identyczność -- To jest konformizmem do świata tamten powoduje naszych ludzi gubić ich postawy. Przekręcenie prawych podstaw nie zostało spowodowane nagle. Anioł Pana przedstawił tę sprawę do mnie w symbolach. To wydało się jak gdyby złodziej ukradkiem ruszał bliżej i nadal bliżej i stopniowo ale pewnie kradnięcie daleko identyczność Boga pracy przez prowadzenie nasi bracia podporządkować się do światowych polityk. (Ellen G. Biały, Działalność wydawnicza Ministerstwo, strona 169). (Nacisk zaopatrzony).
9. Zauważaj że, " Przekręcenie prawych podstaw nie zostało spowodowane nagle," i ten "przekręcenie" było "Prowadzący naszych braci podporządkować się do światowych polityk." Ponadto, Ellen White wyrażona, " anioł Pana przedstawił tę sprawę do mnie." To interesuje się notować że tam 77 odniesienia są do słowa "politykami" na EGW CD-ROM dysku, i 773 odniesienia do słowa "polityka" W pismach Ellen Biały. Żaden [nie] są sprzyjający do siódmego - dzień Adventist Kościoła przywództwa.
10. Torować droga Adventists
Sprzeciwiły się Wiara lub Kościół Ręczny
- jeden krok apostasy wstawać wiarę, powiadającą nas co uwierzymy.
- Drugi robić tamtą wiarę próbę wspólnoty.
- Trójka próbować członkowie przez tamtą wiarę.
- Czterej potępić jako heretyków tamci kto nie wierzy tamtej wiary.
- I pięciu, zacząć prześladowanie przeciw taki. (Recenzuj i Ogłaszaj, Walka
Zatoczka, Mich. trzeci - Dzień, październik 8, 1861) (Review
and Herald, Battle Creek, Mich. Third-Day, October
8, 1861).
11. "Cel Pana jasno może być spostrzegany w wydający odmienni ludzie pod proklamacji sekunda anioła wiadomości-- sekunda woła do `kolacji ' - i `północ płacze,'" Loughborough wyraziłem. "Cenne prawdy dla ostatnich dni został został przeszukany poza i proklamował-- praca który nie mógłby być wykańczany `wiara - związywany ' przyjdzie do kościoła jakikolwiek więcej niż zwiastowanie ewangelii do świata mógłby być dokonywany przez apostolski kościół kiedy zachowujący związek z żydowskimi sektami." (Junior. N. Loughborough,drugiego Anioła Wiadomość, strona 178, nacisk dostarczył).Loughborough dodawał dalszy że, "Bóg wołany dla oddzielenia tam, i on też wołał dla oddzielenia Adwentu zwolenników z tamtych kto szukałby trzymać im w okręgu ich wiar." (Ibid ., SAM, strona 178, nacisk dostarczył).
12. James White Zgadza się Z Loughborough "Na temacie wiar, zgadzam się z Bro. Loughborough," James White wyrażony. "Teraz biorę ziemię że wiary zastępują bezpośrednią przeciwstawność do prezentów." (Recenzuj i Ogłaszaj, październik 8, 1861, nacisk dostarczył)." Nas suppose przypadek: My wstajemy wiarę, wyrażające tylko jacy my uwierzymy dalej ten punkt i inny, i tylko jacy my robi w odniesieniu do ta rzecz i że, i mów że uwierzymy prezenty zbyt," James Biały kontynuowany. "Ale suppose Pan, bezpośrednie prezenty, powinien dawać my jakiś nowy światło tamten nie zharmonizował z naszą wiarę; ówczesny, jeśli pozostajemy prawdziwy do prezentów, to puka naszą wiarę wszędzie natychmiast ." James White dodawała dalsza że, "Robienie wiara ustawia słupy, i z wyjątkiem w górze na przeciw do wszystkiego przyszłego posunięcia się naprzód ." (Ibid., Recenzja i Ogłaszaj, październik 8, 1861, nacisk dostarczył)."Oni mówią faktycznie że Pan nie wolno robić czegokolwiek dalszego niż co zostało zaznaczane w wierze," James White wyrażony. "Wiara [Oficjalne Wyrażanie Wiar] i prezenty tak zastępuje bezpośrednią przeciwstawność to się ." (Ibid., Recenzja i Ogłaszaj, październik 8, 1861, nacisk dostarczył).Teraz co czy nasza pozycja jako ludzi jest? Biblia jest naszą wiarą. Odrzucamy wszystko w formie ludzkiej wiary. Bierzemy Biblię i prezenty Ducha; obejmowanie wiarę że tak Pan nauczy nas od czasu do czasu . I w ci my bierzemy pozycję przeciw formacji wiary. Nie bierzemy jednej kroków, w czym robimy, ku zostawaniu Babilon. (James Biały, "Prace Walka Zatoczka Konferencja, październik 5 & 6, 1861," Recenzuj i Ogłaszaj, Walka Zatoczka, Mich. trzeci - Dzień, OCT. 8, 1861). (Nacisk zaopatrzony).
13. Zawiadomienie kapelusza jeśli dostosowujemy wiarę, lub "Oficjalny" wyrażanie wiar, bralibyśmy krok "Ku zostawaniu Babilon." Jeśli życzymy być jak innych denominacji, bierzemy krok "ku zostawaniu Babilon" Się.
14. Wybór czasu Prawa Dla Oficjalnej siódmej - dzień Adventist Wiary i Kościoła Ręcznych "Wkrótce po śmierci Ellen G. Biały (1915), przywództwo siódmego - dzień Adventist Kościoła zaczęło się publikować artykuły w Znaki Czasy i Ministerstwo magazyny promujący amerykański Zrewidowany Wersja Biblia,"Tak twierdzi siódmy - dzień Adventist Encyklopedia. W 1928 czasie był prawy dla nowej Biblii. Dwa lat późniejszych (1930) czas był prawy dla Wiary i Kościoła Ręcznego." Czas przyszedł, on [Edson Rogerów] czuli się , dla odpowiedniego Wyrażania Wiara pojawić się w naszym Roczniku statystycznym ," Froom odwołał. "Ten, on myślał, teraz być możliwy." (Ibid., Froom, Ruch Przeznaczenia, strona 418, nacisk dostarczył).Dlaczego był to "teraz możliwe" w 1930 publikować Kościół Podręcznik, który poprzednio został głosowany w dół przez pioniera Adventists? Dlaczego był czas prawem w 1930 napisać nowy "odpowiedni" Wyrażanie Wiar? Dlaczego był to "teraz możliwe" od 1928 wypromować nową wersję Biblii, zainspirowaną przez jezuitów Rzymu, na równości z Autoryzowaną Biblią pionier siódmy - dzień Adventists?
15. Froom Ujawnia Dlaczego Wybór czasu Był Prawy " W tył w wiośnie 1930," Leroy Froom odwołał, "Arthur G. Daniells, dla więcej niż dwudziestu lat prezydentów naszej Ogólnej Konferencji, powiedział mnie on uwierzył że w późniejszym czasie powinienem podejmować gruntowny przegląd plan wykupienia, jego podstaw, zaopatrzeń, i boże Osobistości." (Leroy Edwin Froom, Ruch Przeznaczenia , strona 17, nacisk dostarczył)." Starsze Daniells rozpoznały czy poważne problemy włączony," Froom odwołał. "On wiedział tamten razy byliby wymagany na pewno teologiczne rany uzdrowić, i ponieważ postawy zmodyfikować dalej częściowo około." Froom dodawał dalszy że, "Możliwie to byłoby konieczne czekać aż pewne osoby odpadały działania." (Ibid., Froom, Ruch Przeznaczenia, strona 17, nacisk dostarczył).
16. Te wyrażania przez Froom są dość ujawniający. Rozważaj następowanie trzy ważnych aspektów dlaczego " wybór czasu był prawy" w 1930 według Leroy Froom.
17. (1) czas element w tych trzech wyrażaniach, "Wiosna 1930." Zapamiętaj tę datę. Dużo ważnych wydarzeń było biorącym miejscem w tym razem , nie tylko w Adventism, ale też w domu świat.
18. (2) Arthur G. Daniells powiedziały Froom że " Razy byliby wymagany na pewno teologiczne rany ozdrowieć," i razy byliby wymagany ponieważ "Postawy zmodyfikować." Co Daniells znaczyły przez tych wyrażań? Ewidentnie, Daniells myślały że z przejazdem czasu, postawy byłyby "zmieniaj się " i "modyfikuj," i zostaje bardziej liberalny.(3) najbardziej zdumiewający wyrażanie Froom odwołał był że, "Możliwie to byłoby konieczne czekać aż pewne osoby odpadały działania." Sparafrazować Daniells, ten tylko mógłby myśleć że, "To byłoby konieczne czekać aż wszystkie pionier Adventists umarły!"
19. Kto był około tego "pewnych osób" Kto miał przez 1930 przeszły do ich reszty. Znów, biorący "czas i miejsce" do rozważania, notuje ostrożnie daty ten toruje drogę Adventists "Odpadany działania."
20. (1) Uriah Smith "odpadał działania" Kiedy on umarł w 1903.
21. (2) Daniel Bourdeau "odpadał działania" w jego śmierci w 1905.
22. (3) Ellen G. White "odpadał działania" w niej śmierci w 1915.
23. (4) E. Junior. Waggoner i Dr. Dawid Paulson "odpadali działania" kiedy oni umarły śledzący rok w 1916.
24. (5) Stephen Haskell "odpadał działania" w jego śmierci w 1922.
25. (6). T. Jones "odpadały działania" w jego śmierci w 1923.(7) Jan Norton Loughborough "odpadał działania" w jego śmierci w 1924, dwa latach przed SDA przywództwa adoptował politykę że, "Rozpoznajemy każdą agencję tamten podnosi Chrystusa przed człowiekiem jako część bożego planu dla evangelization świata, i trzymamy w wysokim szacunku chrześcijańskich ludziach i kobietach w innych wspólnotach kogo są zajmowany zwyciężający dusze do Chrystusa." ("Relacja Do Innych Społeczeństw," Ogólny Konferencja Kierownik Komitet, 1926, nacisk dostarczył).W 1930 czasie był teraz dobrze dla zmiany ponieważ ten "pewne osoby" minęły do ich reszty i nie byliby zdolny wypowiedzieć alarm. Ich głosy były teraz ciche. Ich pisma nadal mogłyby mówić, ale ten nie byliby jak skuteczny jako żyje mówieniem w protestacyjny do zmian tamten zaczął się się w 1926 przez pioniera. Dla dużo lat pisma pioniera Adventists zostały eliminowane z półek Adventist Książki Centrów. Naprawdę, pisma E. Junior. Waggoner i. T. Jones były faktycznie niemożliwe znaleźć aż ostatnich lat. Leaves-Of-Autumn-Książki, Adventist Pionier Biblioteki, dalej Gęsty Dysk, i inne niezależne ministerstwa były odpowiedzialne dla przywracania pioniera Adventist pism istoty przywrócił, nie tylko do ludzi, ale też do Adventist Książki Centrów.
26. Odpowiednie Wyrażanie Wiary? " Czas przyszedł, on [Edson Rogerów] czuli się , dla odpowiedniego Wyrażania Wiara pojawić się w naszym Roczniku statystycznym ," Froom wyraził. (Ibid., Froom, Ruch Przeznaczenia, strona 418, nacisk dostarczył)."Odpowiednie Wyrażanie Wiary?Czy " Dlaczego Edson Rogerów, Leroy Froom zrobili , i inny siódmy - dzień Adventist Kościół liderów czują się że stare "Podstawowe Podstawy," publikowany w Roczniku statystycznym z 1874 przez 1914, był już nie "odpowiedni?" Był tam błąd lub herezja w starych "Podstawowych Podstawach?"
27. Kto Napisał Oryginalne Wyrażanie Podstawowych Podstaw?
28. W tym punkcie to musi być zakładane kto napisał 1874 "Podstawowe Podstawy" tamten znaczył przez 40 lat bez wyzwania. Współczesny siódmy - dzień Adventists mówią to było Uriah Smith. Czy ten prawdziwy jest ?W jego 1971 książce, Ruch Przeznaczenia, Froom powiada o kto napisał 1874 "Podstawowe Podstawy" siódmy - dzień Adventist Wiary otwartemu kłamstwu. On wyraża że Uriah Smith napisał stare "Podstawowe Podstawy," kiedy prawda była że James White był autorem.
29. Leroy Froom Fałszuje Historię 1872 "DEKLARACJĘ" "Władza."-- Widocznie jedną zbiorcze "Deklaracja" siódmy - dzień Adventist "Podstawowe Podstawy" Kiedykolwiek usiłował pojawił się w 1872. To było w formie 14-strony listka tytułowany "Deklaracja Podstawowych Podstaw siódmych - dzień Adventists." To było nieco formalnym wyrażaniem. Chociaż ukazywanie się anonimowo, to faktycznie zostało skomponowane przez Smith. (Leroy Edwin Froom, Ruch Przeznaczenia, strony 159, 160). (Nacisk zaopatrzony).
30. Leroy Froom zaczyna się przez używanie jego ulubione teologiczne odwrócenie słowo, "Widocznie." Słowo sugeruje nie rzeczywisty dowód czegokolwiek. Froom wtedy przyznaje się że dokument "pojawił się anonimowo," ale bierze wolność do stanu z ściąć ukośnie, dogmatyczna pewność, i bez jakikolwiek zaopatrzony dowodu jakikolwiek, że "To faktycznie zostało skomponowane przez [Uriah] Smith."
31. Zaopatrzony Dowód że Froom Zmienił Historyczny Fakt W 1959, Pacyfik Prasa Działalność wydawnicza Stowarzyszenie publikowało książkę tytułowaną, Życie Świadek, "Znaczący oddaje na praktykę >Z Znaków Czasów." Tytuł jednego artykułu w książce, jeden artykuł kiedykolwiek publikował w Znakach Czasach, był "Podstawowych Podstawach." Autor tego jednego artykułu był Jamesem Whitem, nie Uriah Kowal jako Leroy Froom miałby wierzymy. Wstępny wyrażanie przez wydawci do ten jeden artykuł wyraził: formulation podstawy doktryn siódmy - dzień Adventist Kościół tutaj przedstawił został wybudowany wcześniej niż wskazany opublikowanie daty w Znakach [1874]. Chociaż nie zapewnienie jest że James White był jedynym autorem, on nie wątpliwość miała dużą część w jego kompozycji. ( Życie Świadek, 1959, Pacyfik Prasa Działalność wydawnicza Stowarzyszenie, strony 1, 2). (Nacisk zaopatrzony).
32. Zauważaj że edytorzy książki, Życia Świadka, nie zgadzają się z Leroy Froom przez wyrażanie że, "Chociaż nie zapewnienie jest że James White był jedynym autorem, on nie wątpliwość miała dużą część w jego kompozycji." To jest praktyką współczesnych siódmych - dzień Adventist historyków umieścić wszystek zarzut, dla czego oni uważają być błędem, jedynie na Uriah Smith."W Deklaracji," Froom kontynuował, "jego [Uriah Smith ] wstępny paragraf czyta:" (Ibid., Froom, MD, strony 159, 160). Froom wtedy cytował tylko jedną dwa zdania 1872 wstępnego wyrażania.W przedstawianiu do społeczeństwa tego streszczenia naszej wiary, życzymy mieć to wyraźnie ustalony że mamy nie artykuły wiary, wiara, lub dyscyplina, na bok z Biblii. Nie wytężamy ten jako mający jakąkolwiek władzę z naszymi ludźmi, ani jest projektowany zabezpieczyć jednolitość pomiędzy nimi, jako system wiary, ale czy krótkie wyrażanie jest of co jest, i był, z wielką jednomyślnością, obstawaną ich. ( Deklaracja Podstawowych Podstaw, 1872, strony 3). (Nacisk).
33. W przedstawianiu do społeczeństwa tego streszczenia naszej wiary, życzymy mieć to wyraźnie ustalony że mamy nie artykuły wiary, wiara, lub dyscyplina, na bok z Biblii. Nie wytężamy ten jako mienie jakąkolwiek władzę z naszymi ludźmi. . .. (Leroy Edwin Froom, Ruch Przeznaczenia, strony 159, 160). (Nacisk).
34. Zauważaj że Froom podkreśla
porcję sekunda zdania, " nie wytężamy ten jako mający jakąkolwiek władzę
z naszymi ludźmi, ani czy to jest projektowane zabezpieczyć jednolitość pomiędzy
nimi, jako system wiary," kiedy on omija ostatnią część zdania którego stanów,
"Ale czy krótkie wyrażanie jest of co jest, i był, z wielką jednomyślnością,
obstawaną ich [siódmych - dzień Adventists]."
35. Nieuzasadniony Cel Dla Zmieniania Historię "To szczególnie jest być notowane że przez autora [ Uriah Smith ] własne wyrażanie tego nie został położony naprzód jako mający jakąkolwiek `władzę,' ani zabezpieczyć `jednolitości '" wiary, Froom wyraził tryumfalnie. "Ale to jasno miało mniejsze od `jednomyślności ' niż go [Uriah Smith] averred." (Ibid., Froom, MD, strony 159, 160).
36. Znów Froom naginał prawdę. W odpowiedzi do błędne wyrażanie my musimy komentować jako następuje:
37. (1) To było James Whitem kim nie napisał "Podstawowy Podstawy," Uriah Smith.(2) Mógłby Leroy Froom stanu że tamci Podstawowe Podstawy, "Jasno miał mniejsze od `jednomyślności ' niż James White averred?" Nie. To byłoby niemożliwe przekonać Adventists tamten Jamesa White był w błędzie. Dlatego, Froom miał aspirację umieścić początek "Podstawowych Podstaw" prosto na ramionach Uriah Smith. Froom wiedział że przyznawanie Uriah Smith jako autora "Podstawowych Podstaw" dostarczyłby mniejszy poparcie i "jednomyślność" do Podstawowy Podstawy niż jeśli to było znane że James White był faktycznym autorem. Ten okrężny tactic został użyty dużo czasy przez współczesnych siódmych - dzień Adventist historyków. (Widź, Leroy Edwin Froom, Ruch Przeznaczenia, Recenzja i Zwiastują Działalność wydawniczą Stowarzyszenia, strony 157-166).
38. Tylko Dwa Zdań Cytowało Leroy Froom, w jego próbie pokazać Uriah Kowal jako jedynego autora "Podstawowe Podstawy," cytują tylko jednym dwa zdania z Jamesa White wstępnego wyrażania w Znakach Czasów artykułu. White wstępne wyrażanie tutaj jest cytowane w pełnym kontekście. Jedną dwa zdań cytowany przez Leroy Froom są załączany przez nawiasów. Porcja opuszczony przez Froom jest notowany w podpisie kroju pisma . Notuj cudowna wiadomość przez Jamesa Biała w waga wyrażania tamten został opuszczony przez Froom:[W przedstawianiu do społeczeństwa tego streszczenia naszej wiary, życzymy mieć to wyraźnie ustalony że mamy nie artykuły wiary, wiara, lub dyscyplina na bok z Biblii. nie wytężamy ten jako mienie władzę z naszymi ludźmi, ani jest projektowany zabezpieczyć jednolitość pomiędzy nimi, jako system wiary, ale czy krótkie wyrażanie jest of co jest, i był, z wielką jednomyślnością, obstawaną ich.] My często znajduję to konieczny spotkać informacje na ten temat, i czasami poprawić fałszywe wyrażania krążone przeciw nam, i usunąć błędne wrażenia który otrzymał z tamtymi komu nie miał okazja zostać zaznajomiona z naszą wiarą i praktyką. Nasze tylko przedmiot spotykać tę konieczność.
39. Z tymi uwagami, pytamy uwagę czytelnika do następujących propozycji który celuje być zwięzłym wyrażaniem bardziej wybitnych cech naszej wiary. (James White, Artykuł wstępny , Znaki Czasów, czerwca 4, 1874, Vol. 1, Num. 1: Życie Świadek, 1959, Pacyfik Prasa Działalność wydawnicza Stowarzyszenie, strony 1, 2).
40. Jako wyrażony ponad, tamci siódmy - dzień Adventist "Podstawowe Podstaw"(oryg.: Fundamental Principles) jeden pojawił się w pamflecie w 1872, ukazał się niezmienione dwa lata później w jeden edycji Znaków Czasów, i został napisany przez Jamesa White. To pojawiło się znów, w ścisłym ujęciu słownym, w siódmych - dzień Adventist Rocznikach statystycznych zaczynający się w 1889 przez rok 1914. Notuj ostrożnie następowanie trzy ważnych faktów:(1) Ten "Podstawowy Podstawy" zostałeś publikowany w urzędnik dzienniki siódmy - dzień Adventist Kościół dla 42 lata, bez wyzwania z pojedynczy pioniera Adventist!
41. (2) Ellen White był żywy podczas tamtych 42 lat, i nie zeznania dane przeciw tamtym były "Podstawowe Podstawy Wiary." Ellen White moszcz winny wiedział o istnieniu "Podstawowych Podstaw" I czytaj nich dużo czasom się. Naprawdę, jej mąż, James White, był autorem "Podstawowe Podstawy."(3) Opublikowanie tego "Podstawowe Podstaw" Skończony w 1914, jednej rok przed śmiercią Ellen Białą w 1915! Obcy Przypadek siódmych - dzień Adventist Roczników statystycznych "Tak o ile inny religijny ciała mogliby przestrzegać," Leroy Froom wyraził, "Nasze podstawowe wiary były niezdefiniowane i niesprecyzowany." (Froom, Ruch Przeznaczenia, strona 410, nacisk dostarczył). Wyrażanie że, "Tak o ile inne religijne ciała mogłyby przestrzegać," udowadniają ekumeniczne pragnienia. Froom często martwił o czym "innych religijnych ciałach" mógłby myśleć siódmym - dzień Adventist Kościele. (Ruch Przeznaczenia, strony 469, 470). Tamten jest dlaczego Froom byłby później zostanie największy uczestnik w Ewangelickich Konferencjach 1955-56. (Widź poniżej, Rozdziału 12, " Ostatecznej Zdrady"). Wyrażanie, "nasze podstawowe wiary były niezdefiniowane i niesprecyzowany," jest jednym ma najbardziej wielkie kłamstwa w sumie jego pism. "Podstawowe Podstawy" ukazały się wydrukowany w domu 1872, i w domu jeden wychodzi Znaków Czasów 1874, i w siódmych - dzień Adventist Rocznikach statystycznych pośrednich latach 1889 i 1914 -- okres sięganie 42 całkowite lata! Po 1914 to było przerwane. Dlaczego? Kto był Ogólny Konferencja statystyk w 1914, kiedy "Podstawowe Podstawy" zostały przerwane?"On [Rogerzi] byli odpowiedzialni dla makijażu i wydanie rocznego siódmego - dzień Adventist Rocznika statystycznego ," Froom odpowiada. Edson Rogerów byli tamtym statystykiem, i był odpowiedzialny dla makijaż i wydanie roczny Rocznik statystyczny , z 1903 kiedy on wziął biuro, aż on wycofał się w 1941." (Ibid., MD, strona 410, nacisk dostarczył). Rogerzi, dlatego, jako Ogólnego Konferencje statystyka, był też jeden odpowiedzialny dla usuwania oryginalny "Podstawowe Podstawy z Rocznika statystycznego po 1914 edycji! Znów, to musi być znakomite że oryginalny "Podstawowe Podstawy" wyrażanie zostało usunięte potem 1914 SDA Rocznik statystyczny -- kiedy wyłączony Ellen White Ma śmierć w 1915! Teraz, w 1930, to było Edson Rogerzi, ktoś kto usunęły oryginalne "Podstawowe Podstawy" -- kto sugerował potrzeba "nowy" Wyrażanie Wiary."Rogerzi byli rozpaczliwi przez fakt że, z powodu różnice, dla liczby lat tam był nie wyrażanie siódmych - dzień Adventist Wiar, lub wiara, w naszym rocznym Roczniku statystycznym ." (Ibid., MD, strona 10).
42. "Rogerzi zostali strapieni?" On był kimś kto usunął oryginalne Podstawowe Podstawy! I co "różnic" były Rogerami "rozpaczliwymi"? Kogo Edson Rogerów byli że on powinien prowokować pioniera Adventist "Podstawowe Podstawy" tamte wytrzymały niekwestionowane z 1844 do 1930, okresu 86 lata? Co "różnice" przez doktrynalną prawdę rozwinęły 1914, i przez kogo? Oczywiście, Rogerzi nie zgodzili się z Jamesem Whitem i inny toruje drogę Adventists kogo żyrował "Podstawowe Podstawy" tamte ukazały się w Roczniku statystycznym dla tak dużo lata. Ponadto, to powinno być znakomite że Ellen White był żywy podczas 40 lat ten "Podstawowe Podstawy" zostały publikowane w SDA Roczniku statystycznym . Ona musiała była być świadoma ich zawartości. Pewnie Ellen White byłby daliby porada jeśli "Podstawowe Podstawy" publikowany przez jej męża, Jamesa White, w Rocznik statystyczny zawierał błąd lub herezję. Jeszcze Rogerzi i siódme - dzień Adventist Kościół przywództwo 1930 miał "różnice" z tamtymi oryginalnymi Podstawowymi Podstawami. Oczywiście, Froom też zgodził się z Rogerami i 1930 siódmym - dzień Adventist Kościołem przywództwem. Znów, to powinno być recenzowane, biorący czas i miejsce do rozważania, że oryginalny "Podstawowe Podstawy" pojawiły się przez rok 1914. Oni zostali opuszczeni śledzący rok w 1915. Rok "Podstawowe Podstawy" został opuszczony, 1915, był rok Ellen White umarł! Froom wyraził że opuszczenie Wyrażania Wiar z Rocznika statystycznego , "Niepokojony Rogerów, dla on uwierzył że to opuszczenie umieściło nas w zdecydowanej wadzie." Edson Rogerów zostali niepokojeni ponieważ nie Wyrażanie Wiar - było w Roczniku statystycznym - jeszcze Rogerzi się, jako Ogólnego Konferencję statystyka, był jeden kogo opuścił "Podstawowe Podstawy" Z Rocznika statystycznego po 1914 edycji! Do tego końca go [Rogerzi] poruszeni w wysokich miejscach, zarówno w domu i równy za granicę . I jego odwołania nie był bez skutku, dla to było sensowną prośbą. Ponadto, apostaty stale fałszywie przedstawiały nas i rzucanie zniekształcone karykatury Adventist Wiary. Tamten dostarczył dodawaną przyczynę. Tak, w wielkiej mierze jako wynik Rogerów usiłowań, mały komitet dobrze - kwalifikowani liderzy zostali nazwani wprawić takie wyrażanie. (Leroy Edwin Froom, Ruch Przeznaczenia, strona 410). (Nacisk zaopatrzony).
43. Tam są tak dużo subtelnych zaprzeczeń, aluzje, i implikacje w tych jednej paragrafach że to waha niemal się umysł! Notuj następowanie cztery ważnych punktów w wyrażaniu:
44. (1) Rogerzi "Poruszony w wysokich miejscach." On poszedł do szczytu. Jako Ogólnego Konferencję statystyka niego niewątpliwie wiedział osobiście kierowniczych braci siódmego - dzień Adventist Kościoła. Notuj tamci Rogerzi poruszyli w centrali, "I nawet za granicę ."(2) "Jego odwołania nie był bez skutku." Bracia słuchali Rogerów i zgodzili się. Niewątpliwie, jako Ministerialną Sekretarkę Ogólnej Konferencji, i edytor i założyciel Ministerstwa magazynu, Froom popierał Rogerów. W tym paragrafie, Froom się wyraził że "To było sensowną prośbą."(3) " W wielkiej mierze jako wynik Rogerów usiłowań ." Rogerzi byli odpowiedzialni dla dostawania kulisty się, tak mówić. Rogerzi byli odpowiedzialni dla opuszczania oryginalne "Podstawowe Podstawy" z SDA Rocznika statystycznego. Dlaczego? Tak piętnaście lat później on mógłby poruszać dla "nowego" oficjalnego Wyrażania Wiar, i, jako wynik jego własny" usiłowań ," Rogerzi byli pomyślni w dostający siódmy - dzień Adventist Kościół przywództwo akceptować "nowe" oficjalne Wyrażanie Podstawowych Wiar."(4) " mały komitet został nazwany wprawić takie wyrażanie." Mały komitet? Ewidentnie kierowniczy bracia czuli się że "Mały komitet" wystarczyłby w obramowaniu "nowy" Wyrażania Podstawowych Wiar. Zdumiewający! Mały komitet mógłby mówić całą denominację i mów świat jaki siódmy - dzień Adventists wierzą. Faktycznie, "nowy" Wyrażanie Podstawowych Wiar zostało napisane przez jednego człowiek! (Widź poniżej).
45. Komitet Tylko Czterej Głosował: że krzesło [C. H. Watson, Ogólny Konferencja prezydent] mianują komitet którego niego będzie członek przygotować takie wyrażanie dla opublikowania w Roku Książce. "Nazwany: M. E. Kern , F. M. Wilcox, E. R. Palmer, C. H. Watson." (Ogólne Konferencja Minuty, grudzień 29, 1930, strona 195. op. siądzie., Froom, MD, strona 411). (Nacisk zaopatrzony).
46. Zauważaj że Ogólny Konferencja Prezydent, C. H. Watson (jeden człowiek w głowie), został głosowany władza wybrać komitet czterej "Którego niego będzie członkiem." Wtedy trzej inni ludzie zostali nazwani z Watson jako członków czterech - człowieka komitetów. Kto był trzej inne ludzie tamte były wybrany, i jaką pozycję oni trzymali w siódmym - dzień Adventist Kościele w 1930? Czy jakie niebieskie listy uwierzytelniające ci ludzie trzymali tamte zrobiliby nich mądrych dość zdefiniować doktrynalne wiary całej siódmej - dzień Adventist denominacji? Znów, Froom daje odpowiedzi nam: ODRÓŻNIONY KOMITET: WILCOX FORMUŁUJE -- Na grudniu 29, 1930--tak między GC sesjami 1930 i 1936 -- ten wysoce reprezentatywny komitet czterej został mianowany przysunąć sugerujące wyrażanie naszych wiar. Jako notowany, komitet został objęty M. E. Kern , F. M. Wilcox, E. R. Palmer, i C. H. Watson, wszystek kto są teraz zmarły [1971]. (Ibid., Leroy Edwin Froom, Ruch Przeznaczenia, strona 411). (Nacisk zaopatrzony).
47. Według Froom, w 1930, "Kern był towarzyszącą sekretarką Ogólnej Konferencji, Wilcox był edytor Recenzji, Palmer kierownika Recenzji i Zwiastuje Działalność wydawniczą Stowarzyszenia, i Watson, prezydent Ogólnej Konferencji." (Ibid., MD, strona 411).
48. Być Użyty w Odpowiednim Czasie? " Na szczęście, oni później zrobili określone wyrażania do tego pisarza odnośnie ten epizod," Froom dodawał dalszy, "Dla użycia w odpowiednim czasie." (Ibid., MD, strona 411, nacisk dostarczył).
49. Co Froom znaczył "Dla użycia w odpowiednim czasie?" Byłby siódmym - dzień Adventist Kościołem przywództwem byłby czekać aż nawet bardziej ortodoksyjne Adventists minęły "z działania?" O czterech człowieku komitetach, Froom wyraził w 1971, "wszystek kto są teraz zmarły."" W tył w wiośnie 1930 Arthura G. Daniells... Mówiony mnie on uwierzył że, w późniejszym czasie, powinienem podejmować gruntowny przegląd całego planu Wykupienia -- jego podstawy, zaopatrzenia, i boże Osobistości," Leroy Froom wyraził w Autorze do Czytelnika sekcji jego książki Ruchu Przeznaczenia. (Ibid., MD, strona 17, nacisk dostarczył). Niestety, w jego książce Froom przedstawiony, nie "przegląd," ale rewizja siódmej - dzień Adventist doktryny. Jako będzie shown później, "podstawy" i "zaopatrzenia" Adventism zostały zmienione w książkach, siódmej - dzień Adventists Odpowiedzi, Pytaniu na Doktrynie, i, Ruch Przeznaczenia. "Boże Osobistości" -- pionier Adventist pozycja na ludzkiej naturze Jezus Chrystusa -- został zmieniony, zmieniony, okaleczony, i ominął w siódmych - dzień Adventist opublikowaniach. (Widź, "Ewangelickie Konferencje" 1955-56, Adventist Dziedzictwa, Vol. 4, Nie. 2, 1977; widź też poniżej, Rozdział 12, " Ostateczna Zdrada"). Neal C. Wilson, Przewodniczący Porady Komitetu ponieważ Leroy ma książkę, Ruch Przeznaczenia, był kiedy Vice-President Ogólnej Konferencji i Prezydent Północy amerykańskiego Dzielenia. (Ibid., MD, strona 15). Wilson wyraził że, "Przygotowanie tego tomu zaczęło mniej więcej czterdziestkę lat temu." (Ibid., MD, strona 15, nacisk dostarczył). Książka została publikowana w 1971 który byłby umieściliby początek jego przygotowania w roku 1931. Rozważający czas i miejsce w historii, Co brało miejscu w roku 1931? "Nowy" Wyrażanie Wiar zostało publikowane w 1931 SDA Roczniku statystycznym , i jeden siódmy - dzień Adventist Kościół Podręcznik, który został publikowany w 1932!
50. Jeden Człowiek Pisze Nowe Wyrażania -- Przywództwo Rubber-Stamps "Jako nie kogoś jeszcze wydały się skłonne wnosić kierownictwo formułujący wyrażanie, Wilcox--jako pisarza i edytora--napisał dla rozważania komitetu sugerował streszczenie `Podstawowych Wiar siódmych - dzień Adventists,'" Froom napisał. (Ibid., MD, strony 377-380, nacisk dostarczył). W podtytule, Froom wyraził dalszy że, "Aprobata Przez Komitet nie Wymógł."" Starszy Wilcox czuł on przysunął zachować równowagę reasumowanie wyrażanie," Froom wyraził. "Z pełnym poznaniem i aprobatą komitetu czterej, on [Wilcox] pominęły to do Rogerów, kogo umieścił to w 1931 Roczniku statystycznym ." (Ibid., MD, strona 414, nacisk dostarczył). Zauważaj że, "Starszy Wilcox czuł on przysunął zachować równowagę reasumowanie wyrażanie." Tutaj Froom śmiało przyznaje się że Wilcox był jedyny ktoś kto przysunął "nowy" Wyrażanie Wiar. I że "Z pełnym poznaniem i aprobatą komitetu czterej." Wilcox "pominął to do Rogerów, kogo umieścił to w 1931 Roczniku statystycznym ." Po zupełnie jego poruszający " w domu wysokie miejsca, zarówno w domu i równy za granicę " (MD, p. 410), Rogerzi dostali jego drogę, i Adventism dostał "nowy" Apostata Wyrażanie Wiar, i dla jednego czasu w historii siódmego - dzień Adventist Kościoła apostata Kościół Ręczny napełniony z światowymi politykami i urzędnikiem Wyrażania Wiar do który wszystek musi należeć -- Wiarę!"To ukazało się tam corocznie kiedykolwiek od," Froom skończył. "Autoryzowanie nie wołał dla uległości do jakiegokolwiek innego komitetu dla aprobaty." (Ibid., MD, strona 414, nacisk dostarczył). Znów notuje że, "Autoryzowanie nie wołał dla uległości do jakiegokolwiek innego komitetu dla aprobaty." Nowa oficjalna Wiara została położona do edyktu przez komitet czterej! Te wyrażania przez Froom zostały wpisane 1971 kiedy książka Ruchu Przeznaczenia został publikowany. Notuj ostrożnie wniosek, i usprawiedliwienie dla formulation "nowego" 1931 Wyrażanie Wiar: "To było dlatego bez jakiejkolwiek formalnej wyznaniowej adopcji że ten [1931] wyrażanie `Podstawowy Wiary ' jeden ukazał się w Roczniku statystycznym , i był, przez wspólną zgodę, przyjętą bez wyzwania," Froom skończył tryumfalnie. "I to było na tej podstawie że to było jeden publiczną prezentacją łączony--zharmonizowany --wiary." (Ibid., Ruch Przeznaczenia,strona 414, nacisk dostarczył). Przestrzegaj że ten "nowy" Wyrażanie Wiar zostało dostosowane przez siódme - dzień Adventist Kościół przywództwo ""bez jakiejkolwiek formalnej wyznaniowej adopcji, i to było przez wspólną zgodę, "przyjętą bez wyzwania" przez Ogólny Konferencję Komitet, lub jakikolwiek inny wyznaniowy lider, lub " Wyzwanie" z laika . Jeden człowiek napisał "nowe" doktrynalne wyrażanie, i przez wspólną zgodę przywództwo to było "Przyjęty bez wyzwania!" 1874 "Podstawy," napisany przez Jamesa White i publikowany w jeden wyjście Znaki Czasy i publikowany w Rocznikach statystycznych dla 25 lat, też został przyjęty ""bez jakiejkolwiek formalnej wyznaniowej adopcji, i był też "przyjęty bez wyzwania," Jeszcze używanie to tego samu rozumowanie, Froom, Rogerzi i 1930 siódmy - dzień Adventist Kościół przywództwa było niechętne akceptować oryginalne 1874 Wyrażanie Wiary na tamtych terminach. Froom wtedy dodawał tryumfalnie że "To było na tej podstawie że nowe Wyrażanie Wiar było jeden publiczną prezentacją łączony--zharmonizowany --wiara." (Nacisk jego). Jakkolwiek, jako notowany ponad przez pionier Adventists, James White i Jan Loughborough, formacja Wiary nie jest znak " zjednoczony -- zharmonizowany -- wiara," ale tylko obraz nowoczesnego Babilonu. Ma współczesny siódmy - dzień Adventist Kościół zostanie "Siostra do opadłego Babilonu?" (Rękopis Wypuszczeń, Vol. 21, strona 380). Kto wie? Pozwalany Jezus jest sędzią."W wagi sanktuarium siódmy - dzień Adventist kościoła jest być ważony," Ellen White ostrzegała. "Ona będzie sądzona przez przywilejów i korzyści że ona miała. . .." (Zeznania dla Kościoła, vol. 8, strona 247, kwiecień 21, 1903, nacisk dostarczył). Ellen White dodawała dalsza że, "Przez światła nadanego, okazji dany, będzie ona jest sądzony."(Ibid., Zeznania dla Kościoła, Vol. 8, strony 247, nacisk dostarczył).Siódmy - dzień Adventist Kościoła nie został łączony na "nowy" 1931 Wyrażaniu Wiar. Społeczność zwolenników jest prawdziwym Kościołem, nie Ogólna Konferencja. Adwent ludzie, kto są śpiąc w Laodicean snu, znali nic o "nowy" Wyrażaniu Wiar aż oni pojawili się w jeden siódmym - dzień Adventist Kościele Ręcznym. Oni mieli nie głos w sprawie, lub szansa przyjąć lub odrzucaj nowe Wyrażania. "To było przez wspólną zgodę" przywództwa że "Nowy" Wyrażanie Wiar zostało adoptowane. Siedmiu - dzień Adventist laicy zawsze mieli kompletne zaufanie prowadzący braci. Ale ten nie jest na przeciw Bereans, ponieważ oni "Przeszukany pisma codziennie, czy tamte rzeczy były tak." (Działa 17:11).Co był tak ofensywny w starym "Podstawowe Podstawy" publikowane w Rocznikach statystycznych dla 25 lat? Co został zmieniony w "nowym" Wyrażaniu Wiar? I nawet bardziej ważny, co zostało opuszczone przez nowych Wyrażań?
51. "Oryginalny" Podstawowe Podstawy wiersze "Nowe" Wyrażanie Wiar
52. "Stare Słupów granicznych " wiersze "Nowa Teologii" Pozwoliła nas teraz porównuje Podstawowe Podstawy, napisany przez Jamesa White i publikowany w Rocznikach statystycznych dla 25 lat, z "nowy" Wyrażaniem Wiar, napisanych przez F. M. Wilcox i publikował w 1931 Roczniku statystycznym , i w "jeden" siódmy - dzień Adventist Kościół Podręcznik w 1932. Prosty egzamin dwóch dokumentów będzie ujawnia co zostało zmienione i co zostało opuszczone.
54. TRÓJCE -- Nie wyrażaniu na Trójcy.
55. 1. Ojciec -- że tam jest jednym Bogami, osobisty, duchowy Będący, Twórca wszystek rzeczy, wszechmocny, omniscient, i wieczny, nieskończony w mądrości, świętości, sprawiedliwości, dobroci prawdy, i litość; niezmienny, i wszędzie obecny przez Jego reprezentanta, Duch Święty .
56. 2. Syn -- że tam jest ktoś podnosi do godności lorda Jezusa Chrystusa, Syna Wiecznego Ojca, Jednego przez kogo On tworzył wszystkie rzeczy, i przez kogo oni składają się . . ..
57. Święty DUCH -- Nie wyrażanie na Duchu Świętym .
58. Wyrażanie Duch Święty został włączony wyrażanie na OJCU, Kogo jest "Wszędzie obecny przez Jego reprezentanta, Duch Święty ."
60. TRÓJCE, że bóstwo, lub Trójca, składa się Wiecznego Ojca, osobisty, duchowy, Będący, wszechmocny, omnipresent, omniscient, nieskończony w mądrości i miłości, Panu Jezusa Chrystusie, Synu Wiecznego Ojca, przez kogo wszystkie rzeczy zostały tworzone i kto zbawienia odkupionych gospodarzy będzie dokonany; Duchy Świętych , trzej Osoby Bóstwa, wielki regenerowania moc w pracy wykupienia.
61. Pionier siódmy - dzień Adventists nie uwierzyły w "Trójcy" jako wyrażony w tym współczesnym Wyrażaniu Wiary. Słowo "Trójca" nie może być znajdowane w Biblii, lub w Duchu Proroctwa."Kościół musiał czekać dla więcej niż trzech stu lat dla końcowej syntezy, dla aż zgromadzenie Konstantynopola (381) był formułka jednego Bogów istniejąca trzej co - równe Osoby formalnie ratyfikowały." (Junior. N. D. Kwadratówki, Dziekan St. Edmond Sali, Oksfordu, " Pre-Nicene Teologii," Wczesne chrześcijańskie Doktryny, strony 87, 88, nacisk dostarczył). Rozdział VI, DOKTRYNA TRÓJKI WYWROTOWY POKUTA. Trinitarians nie wierzy że boża natura umarł. . .. Oni. . .Bierz każdy wyraz nawiązując do - istnienie Chrystusa jako dowód trójki. Pisma Święte obficie uczą - istnienie Chrystusa i jego boskości; ale oni są całkowicie cisi pod względem trójkę. Deklaracja, że boży Syn Boga nie mógł umierać, jest jak daleko z nauczań Biblii jako ciemność jest z światła. I spytalibyśmy Trinitarian, do która dwa natur jest nami zadłużonymi ponieważ wykupienie? Odpowiedź musi, oczywiście, bądź, To że jeden który umarł lub szopy jego krew dla nas; ponieważ "Mamy wykupienie przez jego krew." Wtedy to jest oczywiste że tylko ludzki natura umarł, nasz Odkupiciel jest tylko ludzki, i że boży Syn Boga wziął nie część w pracy wykupienia, dla on może ani cierp ani umieraj. Pewnie, mówimy dobrze, że doktryna trójki degraduje Pokutę, przez przynoszenia ofiarę, krwi naszego zakupu, aż do standard Socinianism. (Józef Harvey Waggoner, Pokuta, strony 174, 175). (Nacisk zaopatrzony).
62. "Jestem nim że liveth, i był martwy," Jezus mówił, "I, spostrzegaj, jestem żywy na zawsze , Amen; i ma klucze piekła [grecki, odchyla się od pionu =poważny] i śmierci." (Odkrycie 1:18, nacisk dostarczył).
63. Oryginalny "Podstawy," napisany przez Jamesa White, wyraził że Boga Ojciec był "Wszędzie obecny przez Jego reprezentanta, Duch Święty ." Nowe 1931 "Wyrażanie," Napisany przez F. M. Wilcox, wyraża że Duch Święty jest "Trzech Osoba Bóstwa."
65. że tam jest ktoś podnosi do godności lorda Jezusa Chrystusa, Syna Wiecznego Ojca...że on podjął się Go naturę nasienia Abrahama dla wykupienia naszego spadłego wyścigu; że on mieszkał pomiędzy ludzie, w pełni wdzięku i prawdy, żył naszym przykładem.
66. "Dla doprawdy on nie wziął na nim [Jezusie] natura aniołów," Paweł wyraził, "Ale on podjął się niego [Jezusa] nasienie Abrahama." (Izraelici 2:16, nacisk dostarczył).Wyrażanie W domu 1931 Rocznik statystyczny i pierwszy SDA Kościół Ręczny (1932)
67. że Jezus Chrystusa jest bardzo Bogiem, będący tak samo natura i esencja jak Wieczny Ojciec. Kiedy zachowywanie Jego bożą naturę, on wziął na się natura ludzka rodzina, żyła ziemię jako człowieka, ilustrowanego w Jego życiu jako naszego przykładu podstaw prawości,...1872-1914 "Podstawy" wyrażanie że Chrystus podjął się niego " natura nasienia Abrahama" jest opuszczana w nowych 1931 "Wyrażaniach," de - uwydatniający pionier Adventist wiara w spadły ludzką naturę Chrystusa. Nowe 1931 "Wyrażania" dodają że Chrystus zachował Jego bożą naturę kiedy w ludzkim ciele. Oryginalny "Podstawy," napisany przez Jamesa White, wyraził że Chrystus "Żyty nasz przykład." Nowy 1931 "Wyrażanie Wiar" stan że Chrystus przedstawił " podstawy prawości." (Widź, Ralph Larson, Słowo Były Zrobionym Ciałem, "Jedną Stu Latami siódmy - dzień Adventist Christology," Cherrystone Prasą, P. Och. Pudełko 3180, Wiśniowa Dolina, Kalifornia, 92223; Widź też, junior. R. Zurcher, Wzruszony Z Naszymi Uczuciami, Recenzja i Herold (1999).
68. Dwa Widoków Ludzka Natura Chrystusa
69. Dzisiaj, najbardziej siódmy - dzień Adventist ministrowie, nauczyciele, i przywództwo powie ciebie że tam są aktualnie dwa widoków ludzka natura Chrystusa w współczesnym SDA Kościele. biegu, tam jest zawsze dwa widoki doktrynalnej pozycji -- prawdziwej i fałszywej. pierwszej, rozważymy pionier Adventist ogląda ludzka natura Chrystusa, ówczesna aktualna pozycja obstawały współczesny siódmy - dzień Adventist Kościół.Wyrażania SDA Roczniki statystyczne , 1889-1914
70. (1) On [Chrystus] podjął się niego naturę seed Abrahama. (James White, 1874 Podstawowe Podstawy, op. siadaj. Żywy Świadek, "Znaczące Artykułów Z Znaków Czasów," 1874-1959, Pacyfik Prasy Publikująca Stowarzyszenie, 1959, strona 2). Nowy Współczesny siódmy - dzień Adventist Widok
71. (2) On [Chrystusa] był podobnym Adamem przed jego spadaj. (Leroy Edwina Froom, Ruch Przeznaczenia, 1971, strony 428).
72. Wyrażań Końcowy Pokuta Pionier Adventists uwierzyły że pokuta nie został skończony dalej poprzeczny, ale jest finalizowany w Niebieskim Sanktuarium podczas anty - typowego Dnia Pokuty -- 1844 do zamknięty próby. (Widzi, Och. R. L. Croxsier, Day-Star, Dodatek, luty 7, 1846; James White, 1874 Podstawowe Podstawy, op. siadaj. Żywy Świadek, "Znaczące Artykułów Z Znaków Czasów," 1874-1959, Pacyfik Prasy Publikująca Stowarzyszenie, 1959, strony 2; Jamesa N. Andrzej, Sanktuarium i Twenty-Three Sto Dni, Parowa Prasa siódmego - dzień Adventist Wydawniczego Stowarzyszenia, Bojowa Zatoczka, Mich. 1872; Józef Zmniejszają, Na ósmym miejscu Drogi Marka; Stephena N. Haskell, "Przygotowanie Dla Recepcji Ducha Świętego ," 1909 Ogólny Konferencja Codzienny Biuletyn, May 20, 1909;. T. Jones, Poświęcona Droga To chrześcijańską Doskonałość; juniora. N. Loughborough, Wielki drugi Adwent Ruch; E. juniora. Waggoner, Recenzję i Herolda, września 30, 1902; Jamesa White, " Sanktuarium," Biblię Adventism)..[Nutę:- chwila robiący badanie dla tego pisanego ręcznie , autor umieścił woła do James White Pamiątkowej Biblioteki w Andrzej Akademickich nabyć zdjęcie - kopia Pastorału Ma oryginalny artykuł jako to ukazał się w domu Day-Star, Dodatek, lutego 7, 1846. zdjęcie - kopia artykułu przybyła, ujemna "pokuta" porcji artykułu! Innego listu zostałem wysyłał pocztą , z wymogę funduszami, proszeniem że pełny artykuł bądź wysyłany, włączając "pokuta" porcja Pastorału Ma Day-Star, Dodatkowy artykuł. Jak tego do pisanie (więcej ówczesnych dziesięciu lat), nie dalsza korespondencja został otrzymany. Jaki jest zbiorowym siódmym - dzień Adventist Kościołem próbowaniem ukryć się ? Dzięki do wiernej pracy Adventist laików kompletny artykuł został publikowany dalej Adventist Pioniera Biblioteki CD-ROM dysku. (Adventist Pioniera Biblioteki, P. Och. Pudełko 1844, Loma Lindy, CA 92354-0380, USA/]
73. Wyrażanie SDA Kościół Roczniki statystyczne , 1889-1914
74. (1) że tam jeden Panów jest Jezusa Chrystusem...że on...umarł naszą ofiarę, był podwyższony dla naszego usprawiedliwienia, wzniósł się dalej wysoki być nasze jedyny Mediator w domu sanktuarium w niebie, gdzie, z Jego własną krwią, on robi pokutę dla naszych grzechów; którą pokutę, jak dotąd z będący zrobiony dalej krzyż, który był ale oferowanie ofiary, jest bardzo ostatnio rozdziela Jego pracę jako kapłana, według przykładowy Levitical stanu duchowny , który zapowiedział i prefigured ministerstwa naszego Pana w domu niebo.
75. Wyrażania W domu 1931 Rocznik statystyczny i pierwszy SDA Kościół Ręczny (1932)
76. (2) że Jezus Chrystusa...umarł dalej krzyż dla naszych grzechów, był podwyższony z martwy, i wzniósł się do Ojca, gdzie On kiedykolwiek żyje zrobić intercession ponieważ my.
77. Zawiadomienia że 1874 "Podstawy" stany że " Sanktuarium w niebie, [jest] gdzie, z Jego własną krwią, on robi pokutę dla naszych grzechów." nowe 1931 "Wyrażanie Wiar" stany po prostu że w niebieskim sanktuarium Chrystusie "kiedykolwiek żyje zrobić intercession ponieważ my." przyczyna dla zmiany sugerować że końcowa pokuta została skończona i uzupełniony dalej krzyż. Ten zmieniony pozycja dalej pokuta umieściła siódmy - dzień Adventist Kościół w harmonii z niedzielą - opieka kościoły Babilonu, i Zrobiony to możliwe ponieważ ekumeniczne krawaty z innymi denominacjami.Też przestrzegaj że duża porcja oryginalnego 1874 wyrażanie na "Końcowej Pokucie" zostało opuszczone z "nowy" 1931 Wyrażania Wiar. Porcja opuszczony wyrażona, "Która pokuta, jak dotąd z będący zrobiony dalej krzyż, który był ale oferowanie ofiary, jest bardzo ostatnio rozdziela Jego pracę jako kapłana, według przykładowy Levitical stanu duchowny , który zapowiedział i prefigured ministerstwa naszego Pana w domu niebo." (Ibid.).
78. Dwa Widoków Końcowego Pokuty Historyczny Pionier siódmy - dzień Adventist Widoku
79. (1) tamtych kogo oskarżaj nas z uczeniem obce doktryny ponieważ wierzymy że Chrystusa praca pokuty dla grzechu została zaczęta raczej niż uzupełniony na Calvary, pytamy te pytania: czy kompletna i końcowa pokuta została zrobiona na krzyżu dla wszystkich grzechów, wtedy nie będzie wszystek jest uratowany? Dla Pawła mówi że On "Umrę dla wszystek." Czy rozumieć tobą jako będący Universalists? "Nie," ty mówię, "Nie wszyscy ludzie będą uratowani." Dobrze, wtedy, są nami zrozumieć że ty trzymasz że Chrystus udał kompletną pokutę na krzyżu tylko ograniczył kilku , i że jego ofiara nie była światowy obejmowaniem, ale tylko częściowy? Tamten byliby predestynacją w jego najgorszej formie. (Francis D. Nichol, Odpowiedzi do Sprzeciwów, Recenzja i Zwiastują Działalności wydawniczej Stowarzyszenie, 1952 edycję, stronę 408). (Nacisk zaopatrzony).
80. Nowy Współczesny siódmy - dzień Adventist Widok
81. (2) kiedy, Dlatego, ktoś słyszy Adventist mówi, lub czyta w Adventist literatury--nawet w pismach Ellen G. White--że Chrystus robi pokutę teraz, to powinno być rozumiane że myślimy po prostu że Chrystus teraz robi stosowanie korzyści ofiarnego pokuty Niego zrobionego na krzyżu. (Pytania na Doktrynie, Recenzja i Zwiastują Działalności wydawniczej Stowarzyszenie, 1957, strony 354, 355). (Nacisku ich).
82. Historyczny Pionier siódmy - dzień Adventist Widok
83. (1) [Chrystus] wzniósł się dalej wysoki być nasze jedyny Mediator w domu sanktuarium w niebie, gdzie, z Jego własną krwią, on robi pokutę dla naszych grzechów; którą pokutę, jak dotąd z będący zrobiony dalej krzyż, który był ale oferowanie ofiary, jest bardzo ostatnio dzieli Jego pracy jako kapłana. (James White, 1874 Wyrażanie Wiar, op. siadają. Życie Świadek, "Znaczące Artykuły Z Znaków Czasów", 1874-1959, Pacyfik Prasa Działalność wydawnicza Stowarzyszenie, 1959, strona 3). (Nacisk zaopatrzony).
84. Nowy Współczesny siódmy - dzień Adventist Widok
85. (2) Jezus nasza pewność weszła "święte miejsca," i ukazały się w obecności Boga dla nas. Ale to nie było z nadzieją otrzymywania coś dla nas w tamtym czasie, lub w jakimś przyszłości czasie. Nie! On już zdobył to dla nas na krzyżu. I teraz jako nasze Wysoki Kapłan On służy cnoty Jego odpokutuję ofiary do nas. (Pytania na Doktrynie, Recenzja i Zwiastują Działalności wydawniczej Stowarzyszenie, 1957, stronę 381). (Nacisku ich).
86. Zauważa tamten toruje drogę Adventists uwierzyły i uczyły że to było w niebieskim sanktuarium "Gdzie, z Jego własną krwią, On robi pokutę dla naszych grzechów." Współczesny Adventism nawet nie twierdzi że Chrystus wszedł do "najbardziej świętego miejsca" w niebieskim sanktuarium, ale stany że Chrystus wszedł do "świętych miejsc." "ale to nie było z nadzieją otrzymywania coś dla nas w tamtym czasie, lub w jakimś przyszłości czasie." Toruj drogę Adventists stanu że niebieskie sanktuarium jest "gdzie" Jezus "robi pokuta dla nasze grzechy." Współczesny Adventism mówi, "Nie! On już zdobył to dla nas na krzyżu."
87. Wyrażanie Na Chrystusa Ministerstwie W Niebieskim Sanktuarium
88. "Osuszający Grzechów" Wyrażanie W SDA Roczników statystycznych , 1889-1914
89. że sanktuarium nowej konwencji jest miejsca modlitwą Boga w niebie, którego Pawła mówi w Izraelitach 8 i onward, i którego naszego Pana, tak wielkiego Wysokiego Kapłana, jest ministra; że to sanktuarium jest anty - typ mojżeszowego miejsca modlitwy , i że księża praca naszego Pana, łączony therewith, jest anty - typ pracy żydowskich kapłanów pierwszego rozdawania; że ten jest sanktuarium być oczyszczane w końcu 2300 dni; czego jest nazywany jego oczyszczanie będący w tym przypadku, jako w typie, po prostu wejście wysokiego kapłana do najbardziej świętego miejsca, skończyć dookoła usługi łączony therewith, przez osuszający poza i usuwający z sanktuarium grzechów których został przeniesiony do tego przez środków sposób ministration w jednego apartamencie; i że ta praca, w anty - typie, rozpoczynającym w 1844, zajmuje krótki ale niesprecyzowany odstęp, w wniosku której pracy litości dla świata jest kończony.
90. Wyrażanie W 1931 Roczniku statystycznym i pierwszy SDA Kościół Ręczny (1932)
91. że prawdziwe sanktuarium, of które miejsca modlitwa na ziemi było typ, w świątyni Boga w niebie, którego Pawła mówi w Izraelitach 8 i onward, i którego Pana Jezusa, tak nasz wielki Wysoki Kapłan, jest ministrem; i że księża praca naszego Pana jest antitype pracy żydowskich kapłanów pierwszego rozdawania; że to niebieskie sanktuarium jest jeden być oczyszczony w końcu 2300 dni Daniel 8:14; jego oczyszczanie będący, tak w typie, pracy orzeczenia, zaczynanie się z wejściem Chrystusa jako Wysokiego Kapłana na orzeczenie fazy Jego ministerstwa w niebieskim sanktuarium, zapowiedzianym w ziemskiej sanktuarium usłudze oczyszczania sanktuarium na dniu pokuty. Ta praca orzeczenia, w niebieskim sanktuarium, zaczęła się w 1844. Zakończenie zamknie ludzką próbę.
92. 1874 "Podstawy" stan że Chrystusa praca w najbardziej świętym miejscu niebieskiego sanktuarium jest "Osuszanie poza i usuwanie z sanktuarium grzechów których został przeniesiony do tego przez środków sposób ministration w jednego apartamencie." Nowy 1931 "Wyrażanie Wiar" stan że oczyszczający of niebieskie sanktuarium jest "praca orzeczenia." "Osuszanie z grzechów," Lub końcowa pokuta, jest opuszczany. "Orzeczenie fazy Jego ministerstwa," jest uwydatniany, i znów to jest stanowe że Chrystusa praca w niebieskim sanktuarium jest ograniczana do, "Ta praca orzeczenia." Zauważaj że 1931 "Wyrażanie" sugeruje że pokuta została uzupełniona i skończony na krzyżu, i że Chrystus teraz wszedł " orzeczenie fazy Jego ministerstwa." Współczesny siódmy - dzień Adventist Kościół aktualnie uczy że ta ostatnia faza Chrystusa ministerstwa w niebie jest judgmental tylko że , i not "osuszanie z grzechów," Który jest końcową pokutą be .W kontraście do ten błędnych 1931 wyrażania, pioniera 1874 "Podstawowych Podstaw" stanów że Chrystusa ministerstwo w najbardziej świętym miejscu jest "Skończyć dookoła usługi łączony therewith, przez osuszania pozy i usuwania z sanktuarium grzechów których został przeniesiony do tego przez środków sposób ministration w jednego apartamencie." (Ibid.).
94. że proroctwo jest częściowo Boga ma odkrycie obsadzić; że to jest zawierane w że pismo Święte który Pismo Święte jest korzystne dla instrukcji; że to jest projektowane dla nas i naszych dzieci; że jak dotąd z istoty ukrył w domu nieprzenikliwą tajemnicę, to jest że który specjalnie tworzy słowo Boga lampy to nasze stopy i światło to naszą ścieżkę; że błogosławieństwo jest ogłaszane upon tamci kto studiuje to; i że, W konsekwencji , to jest być rozumiane przez ludzi Bóg wystarczająco pokazać im ich pozycję w domu świat ma historię i specjalne obowiązki wymagane w ich rękach.
96. OPUSZCZONY -- Nie wyrażanie na proroctwie od 1914.Wyrażanie na proroctwie zostało opuszczone w 1931 wyrażaniu wiar. Czas nowego 1931 wyrażania wiary jest znaczący. W tym razem , 1931, kiedy siódmy - dzień Adventist Kościół ominął wyrażanie dalej proroctwo, tylko dwa lat wcześniejszych w 1929, śmiertelnej ranie Papiestwa zostało uzdrowione w znaczący Lateran Traktat pośredni naród Włoch i Papiestwa. (Widź, San Francisco Kroniki, wtorek, luty 12, 1929).
98. że jako człowieka grzechu, papiestwa myślał zmienić czasy i prawa (Prawo Boga, Daniela 7:25), i wprowadzał w błąd niemal wszystko chrześcijaństwo pod względem czterech rozkazu; nas znajduje proroctwo reformy w tym względzie być kute pomiędzy zwolennikami tylko przed sekunda przyjściem Chrystus.
100. OPUSZCZONY -- Nie
wyrażanie na człowieku grzechu (papiestwa) od 1914. Wyrażanie identyfikowanie
"Człowiek Grzech" jest opuszczany z "nowy" 1931 Wyrażanie Wiary. Znów, w bardzo
mierzy czas uzdrawiający Papieskiej rany!
101. Historyczne Wydarzenia Rzucają Ich Cień kiedy studiowanie historię jedną musi rozważać czas i miejsce -- wydarzenia tamten ostatnio wziął miejsce, lub tamten brał miejsce -- wydarzenia tamte rzucały ich cień w bliskiej przyszłości. Dla przykładu, Co brało miejsce w świecie między latami w pytaniu, 1928-1931? (1) rok 1929 zobaczyłby trzask Akcji Rynku i początku najbardziej wielkiej depresji świat kiedykolwiek wiedział -- nawet do końca dwudziestu wieku! (2) 1929 był rok "śmiertelna rana" Papiestwa została uzdrowiona. "Lateran Traktat, znaczony na Feb. 11, 1929, przez Określenia położenie statku Mussolini dla włoskiego rządu i Kardynalny Pietro Gasparri dla papiestwa, osiedlił vexatious pytają relacji między Świętym Widź i Włochy." (Rudzik Buss, " Lateran Traktat," Nowej Kry lodowej Multimedia Encyklopedia, Uwalnia 6). Relacjonowanie na znaczący tego dokumentu, San Francisco Kronika, wtorek, luty 12, 1929, nosił historię na stronie z znaczeniem dokument z nagłówkiem przez fotografii Kardynalny Pietro Gasparri i Określenia położenia statku Mussolini, "Uzdrawiaj Ranę Dużo Lat."Rzymski Kościół teraz przedstawia piękny przód do świata, kryjącego z przeprosinami jej zapisem strasznych okrucieństw. Ona ma clothed się w Christlike części garderoby ; ale ona jest niezmieniona. Każda podstawa papiestwa tamten istniał w przeszły wieki istnieją dzisiaj. Doktryny wymyślany w najciemniejszych wiekach nadal być trzymany. Pozwolony żaden oszukuje się. Papiestwo że protestanci są teraz tak gotowi zaszczycić jest tak samo że liniowany świat w dniach Reformacji, kiedy ludzi Boga wstali, w niebezpieczeństwie ich żyć, wystawić jej niesprawiedliwość. Ona posiada tak samo duma i aroganckie przyjęcie tamten podnosiły do godności lorda to przez królów i książąt, i deklarował prerogatywy Boga. Jej duch jest nie mniejszym okrutnym i despotyczny teraz niż kiedy ona gniotła z ludzką wolnością i zabił święte Najbardziej Wysoki. (Ellen G. White, Wielka Kontrowersja, strona 571). (Nacisk zaopatrzony).
102. Co było odpowiedzią współczesnego siódmego - dzień Adventist Kościoła przywództwa do "uzdrawiania rany," i do tej wdychanej porady Ducha Proroctwa? Chociaż to jest prawdziwe że tam był okres w życiu siódmego - dzień Adventist Kościoła kiedy denominacja wzięła wyraźnie anty - rzymskokatolicki punktu widzenie, i termin, "hierarchia" zostały użyte w pejoratywnym zmyśle odesłać do papieskiej formy kościoła kierowania, tamtej postawy dalej Kościół Ma częściowo był pod żadnym względem więcej niż manifestacją rozległy anty - papizm pomiędzy konserwatywnymi protestanckimi denominacjami w wcześnie częściowo tego wieku i drugi częściowo ostatni, i który został oddany do historyczny śmiecia sterty jak dotąd jak siódmy - dzień Adventist Kościół jest dotyczony. (Sąd Krótka, Równa Praca Okazja Komisji przeciw. Pacyfikowi Prasie Działalności wydawniczej Stowarzyszenia, odnośnikowi #2, stronie 41). (Nacisk zaopatrzony). (Nuta:- Ten dokument, Wybiera Prawne Dokumenty, może być otrzymywany z Adventist Laików Założenia, P.Och. Pudełko, 69, Ozon, AR 72854).
103. W ten trzej "niewłaściwy
krok" ku ecumenism siódmy - dzień Adventist przywództwo przyjęty i pochwalany
nowe doktryny;
(1) nowy wyrażanie na Trójca;
(2) nowy Chrystus, z bożą ludzką naturą, zamiast Chrystusa z spadły ludzką naturę;
(3) nowy "końcowy pokuta," uzupełniony i skończony na krzyżu, dość niż końcowej pokucie skończonej w najbardziej świętym miejscu niebieskiego sanktuarium.
Ten trzy winnych apostata doktrynalnych zmian zrobiła to możliwych ponieważ ekumeniczne krawaty między siódmym - dzień Adventist Kościołem i innymi denominacjami! Udowodnić ten trzy apostaty doktryn nowa Biblia, amerykański Zrewidowany Wersję (teraz pochwalany przez Papiestwo w "nowy" RSV), został objęty. Wtedy wszystek ten został umieszczony w jednego Kościele Ręcznym, jednym "wiara" dla siódmy - dzień Adventists, dalej z dużo "Światowe polityki."
104. Czy ta apostasy zrobiła z prawdy na pokucie i ludzkiej naturze Chrystusa postępu w latach następujący 1931? Tak. Ta apostasy zrobiła posuwanie się do przodu i została doszła do szczytu w ostatecznej zdradzie ufności w 1955-1956 Ewangelicki Konferencje przez przywództwo siódmy - dzień Adventist Kościół. (Widź poniżej, Rozdziału 12, " Ostatecznej Zdrady").
105. Ekumeniczny Cel w Formułujący Nowe Wyrażanie Wiar Jaki był przyczyną daną dla nowego Wyrażania Wiary? "Tak świat mógłby wiedzieć," Froom wyraził. Dlaczego nie przywracaj oryginalny "Podstawowe Podstawy" w tył do Rocznika statystycznego, i też do proponowanego "nowego" przyjdź do kościoła Ręczny? Ponieważ, Rogerzi i Froom uwierzył że, przed światem powinien widzieć jakiego siódmego - dzień Adventists wierzą, "odpowiednie Wyrażanie Wiary" potrzebowany został sformułowany "Pojawić się w naszym Roczniku statystycznym ." Dokonać ten cel, Edson Rogerów, Ogólny Konferencja statystyk, ominął oryginalne "Podstawowe Podstawy" Z Roczników statystycznych od 1914. Teraz, szesnaście lat później, w 1930, Edson miał "poruszony" w wysokich miejscach, i nawet za granicę , i był pomyślny w dostający "nowy" Wyrażanie Wiar wybrało 1931. Jeszcze raz przywództwo siódmego - dzień Adventist Kościoła szukało rozpoznawanie z światowy w ich pierwszej rzeczy przyjdzie do kościoła Ręczne i "oficjalny" Wiara.Scena teraz została ustawiona. Z błędną Biblią w robocie , i oficjalny ekumeniczny "Wyrażanie Wiar," i oficjalny Kościół Podręcznik lub wiara na miejscu , siódme - dzień Adventist przywództwa, z mandated kościelną władzy, był teraz gotowy i skłonny to ołowiany statek do obcych portów!" ale w sanktuariach uwielbienia w naszym dniu," Ellen White napisała, "Z piosenkami wysławiania, modlitw, i nauczanie z pulpitu, tam nie jest tylko obcy ogień, ale pozytywny defilement." (Wstrzemięźliwość, strona 45, nacisk dostarczył).